torstai 2. heinäkuuta 2015

Going to Japan! 2015 July!



Olen menossa nyt kesällä Japaniin! :D
Se on ollut haaveenani jo pienestä pitäen ja nyt se käy toteen! Tästä tulee tulemaan paras kesäloma ♥

Kyseessä on STS- Japanin kielimatka Tokyoon kolmeksi viikoksi. Olen valinnut asuvani campuksella (en isäntä perheessä), koska en osaa japania lähes ollenkaan, vaan pari perustetta.
Japanin opetus on englanniksi, jota ymmärrän mielestäni ihan hyvin. "Mutta olet sanonut ettet osaa puhua englantia" Jeps! Puhuminen paranee puhumalla. Ymmärtäminen on ihan tarpeeksi hyvä tähän kielimatkaan. Mukana on minun lisäkseni pari suomalaista joihin olen jo tutustunut.
+ Tulen Videokuvaamaan koko matkan.

Huom!
Kannattaa seurata Snapchattiani ja vineäni, koska pyrin laittamaan sinnekkin paljon videomateriaalia. Instagrammiin ja Twitteriin tulee matkan aikana myös kuviaja tietoa :3
https://twitter.com/xNamikox
https://instagram.com/namikolinx/
https://vine.co/u/1053077941002690560
Snapchat: namiko_kawaii


Perustietoja:

2015 kesä
18. Heinäkuuta  -  8. Elokuuta
(kolme viikkoa)
Tokyo
STS kielimatkat


Olen niin innoissani (๑> ᴗ <๑) Japaniin meno ei tunnu lainkaan realistiselle. Se on kuin jonkun lempi elokuvan tai sarjan maailma ja kuten tiedämme ettei elokuviin/ sarjoihin pääse sisälle. Mutta Japaniin pääsee.. En vielä osaa kuvitella sitä paikkaa, mutta tulen varmasti itkemään ilosta. (〃▽〃)

Lisää tietoja askista nopeastikysymällä! :3
http://ask.fm/Namikokawaii


Japanin matka suunnitelmia/tavoitteita
Saatte itse pähkillä näistä kuvista ;3
(Eivät ole minun kuviani)





18 kommenttia:

  1. Mäkin haluaisin! Ehkä se joskus virlä toteutuukin, mutta onnea sulle kun saat tilaisuuden matkustaa x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus! ^^ ja unelmat käy aina toteen jos jaksaa yrittää <3

      Poista
  2. Voi eikä! Oon toki iloinen sun puolestas, mutta hiukan alkaa epätoivo iskemään kun ei oikein tuota tulosta tämä minun yritys päästä kielimatkalle tai vaihto-oppilaaksi yhtään minnekään... :''D Miten siis kysyit tuota vanhemmiltas ja kuinka pitkään meni että sait luvan lähteä sinne? Nuohan on ihan hurjan kalliitakin vieläpä... o--o Mutta onnea matkaan!

    Jos et muuten pistä pahaksesi, niin mulla on nyt muutama kysymys siitä vaaleanpunaisesta koulurepustasi joita olen miettinyt... Se on kai spreepickystä? Onko se ollut hyvä ja kestävä käytössä, miten paljon sisälle mahtuu tavaraa ja kuinka 'tukeva' se on eli onko hyvä vai huono selässä, painaako hartioita vai onko se tavallaan "lässähtänyt" kirjojen painosta yhtään? Mahtuuko sisälle sellainen normaalin kokoinen kansio johon mahtuu normaalin tolustuspaperin kokoiset monisteet yms.?
    Anteeksi jos kysymys oli hieman epäselvä ;u;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. isä ehdotti että mun pitäis päästä tonne kielimatkalle ja mä olin sille: Ai o_o No käyhän se mulle :)) hehe
      ja juu siitä repusta. Ostan nyt japanista uuden koska se on niin kamala selässä ja niin pieni ettei sisälle mahdu mitään. (ei edes normaalia kansiota) Ja se on niin kova että se painaa selkää sekä se roikkuu niin että se kaataa kirjat jatkuvasti lattialle. ^^' eheh Mutta se oli tosi söpö

      Poista
  3. Ääh... Pripara on mun lempianime ja olen niin kateellinen sulle xd Aioitko siis joskus tehdä Laalan cossin koska itse ajattelin viimeistään ensi vuodelle jonkun cossin Priparasta :3 Liika ihania hahmoja x3 Ja onnea matkaan ;33

    VastaaPoista
  4. Paljonko tälläinen kielimatka tuli maksamaan? ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liikaa xd enkä enää edes kunnolla muista ainakin yli 5000e, olisiko ollut 6000e?

      Poista
  5. Huh 0.0 Muista ottaa kuvia ja hauskaa matkaa ^^ <3

    VastaaPoista
  6. Ooh, onnea! Itse pääsen vasta joskus aikuisena. Sitä odotellessa katsoisin mieluusti kuviasi Japanista! ^u^

    VastaaPoista
  7. Hun hun, arvasin et aijot käydä Dokidoki 6% :33 Haluun itekkin, ota mut mukaan!

    VastaaPoista
  8. Ois kysymys. Kun teit chican ruokalappua (tai mikä se onkaan x3) niin mistä ostit sitä paperia millä painoit/silitit/sait sen kuvan siihen. Ja paljon se makso?tai sain ainaki sellasen käsityksen että teit sen sellasella paperilla. Kun ite tarvisin kans mut en tiiä mist saan. Anteeksi myös kommentin sekavuus ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eäh oikeastaan en tiedä mistä me ollaan sitä joskus ostettu mutta sitä sattui löytymään tuolta kaapin pohjalta kun joskus monta vuotta sitten ostettiin o3o sorii ;3; Sellasia kyllä löytää kun menee sellasee askartelukauppaa kai kyselee tai mun mielestä ostettiin ihan jostain perus anttila tai k-chitymarketista .. en siis ole varma.. ^^'

      Poista
  9. Mieki lähen kesäkuun lopus japanii tokioo mut vaa kielikurssille. Oon iteki kolme viikkoo ja yhtä täpinöissäky sieki. :)

    VastaaPoista